Nakon par vožnji evo dojmova:
Suspenzija:
Vilica je bila dosta jednostavna za poštelati, stavio sam na 92psi što je dobro za moju težinu, daje sag od otprilike 15%. Vilica radi odlično, čak bolje nego 2017 Factory 36 ica s Luftkappe.
Shock: pošto je stock tune dosta lagan, na 280-300 psi koliko ga vozim rebound je dosta brz čak i na najsporijoj postavci ali me ne baca tako da je dobro za sada.
Ovaj novi Trance ima najbolji zadnji kraj od svih bicikli koje sam vozio do sad. Nikad ne bih rekao da je samo 115mm hoda nazad, uzevši u obzir cijelu geometriju bicikla se ponaša praktički identično kao Switchblade na spustu što je nevjerojatno jer je SB ima 150 tj 160 hoda naprijed i 135 iza.
Kotači i gume:
Trx1 karbonski kotači su super za sada, engagement nije baš nešto, ali konvertirati ću ih na star ratchet sistem s 54t ratchetom tako da bi trebalo biti dobro.
Širina felgi je super, jedino dosta tanke žbice (Sapim Laser?) se čine malo delikatnim.
Minions 3C Maxxterra su ultra gripozne, ali brate mili kotrljaju se kao krepana svinja uzbrdo. Drže ludilo ali su spooooore.
Mjenjači i kočnice:
Stock kurble sam zamjenio sa X1 karbonskim, ali ostavio GX eagle koji je skroz dobar kad se propisno naštima. Nije tako fin u šaltanju kao XX1 Eagle, ali blizu, a i razlike su više u osjećaju nego performansama.
Guide T mi se čine dobre za sad, prednja malo cvili ponekad, ali to će se riješiti čišćenjem ili zamjenom pakni.
Kokpit:
Volan i lula su standardni i dobri ali baš sam naručio Syncros Hixon kopiju s Aliexpressa, što će smanjiti težinu za 200 grama. Gripovi su nikakvi, zamjeniti ću ih Liv silikonskim.
Dropper radi dobro, ima manje lufta od Fox Transfera i malo sam ga podmaza sa Fox gold uljem i RSP Slick kick masti tako da očekujem glatku funkcionalnost. Bitno je ne pritezati onaj collar da klizi glatko, eventualno malo loctitea na navoj of collara da se ne odvidaje..
Sic je očajan za mene, tako da je ekspresno zamjenen s Sq Lab 610 Ergolux active.
Oduševljen sam suspenzijom na Tranceu, reagira izvrsno i pruža odličan balans između udobnosti i eksplozivnosti te čini biciklu vrlo svestranom.
Najbolja stvar za sad mi je kako dobro ulazi u zavoje, vrlo je neutralna i nema nikakvo pod i pred upravljanja što je genijalno.

