Stranica: 23/24.

Re: Urban Turban

PostPostano: 01. 05. 2019. (16:27)
Postao/la RiderOfTheStorm
Moram reći da bajk vrh. Vrlo je brz i zabavan za vožnju, ali može i malo van ceste.
Alfine me oduševija, šalta odlično, čak i dok pedalam i ne vidim neke značajne razlike između njega i običnih mjenjača u tom pogledu, dapače uopće nije loše šaltanje pod laganim opterećenjem.

Apsolutna tišina je tako cool, nema lanca pa nema podmazivanja i čišćenja i zajebancije s tim.

Nakon šta mi je došao, tribalo je napraviti mali servis. Prominija sam pakne, odzračio kočnice i rastavio Alfine nabu, utoća sam je u ATF ulje i podmazao dobro i sad radi još bolje i miran sam bar 2g.

slika

Sve u svemu, super je bajk, lipo izgleda, uživo bolje nego na slikama. Samo što sam promjenio gripove i sic te možda nabavim malo širi karbonski volan na AliExpressu jer ovaj od 600mm mi je možda mrvu preuzak.

Urban Turban i Pivo

PostPostano: 13. 06. 2019. (14:48)
Postao/la RiderOfTheStorm
Slabo se vozim u zadnje virme zbog nedostatka vremena, ali prije par dana napokon stigao Superstar Slackerizer -2° headset pa sam ga stavio. Sad je proper new age geometrija sa 65° kutom vilice i 75° kutom sica :D

slika

Trance i Urbance

PostPostano: 03. 08. 2019. (12:18)
Postao/la RiderOfTheStorm
Pivot otišao u vječna lovišta u Vaterland, stigao Trance :)

Par slikica na brzinu:

slika

slika

Još imam par stvari za zašarafiti, pa će foto session kad bude spremno.

Re: Hulk!

PostPostano: 05. 08. 2019. (20:21)
Postao/la biskaha
rodijace, slike na uvodu u garazu ti se ne prikazuju, preporucujem imigur..

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 08. 08. 2019. (21:40)
Postao/la RiderOfTheStorm
Nakon par vožnji evo dojmova:

Suspenzija:
Vilica je bila dosta jednostavna za poštelati, stavio sam na 92psi što je dobro za moju težinu, daje sag od otprilike 15%. Vilica radi odlično, čak bolje nego 2017 Factory 36 ica s Luftkappe.

Shock: pošto je stock tune dosta lagan, na 280-300 psi koliko ga vozim rebound je dosta brz čak i na najsporijoj postavci ali me ne baca tako da je dobro za sada.

Ovaj novi Trance ima najbolji zadnji kraj od svih bicikli koje sam vozio do sad. Nikad ne bih rekao da je samo 115mm hoda nazad, uzevši u obzir cijelu geometriju bicikla se ponaša praktički identično kao Switchblade na spustu što je nevjerojatno jer je SB ima 150 tj 160 hoda naprijed i 135 iza.

Kotači i gume:
Trx1 karbonski kotači su super za sada, engagement nije baš nešto, ali konvertirati ću ih na star ratchet sistem s 54t ratchetom tako da bi trebalo biti dobro.
Širina felgi je super, jedino dosta tanke žbice (Sapim Laser?) se čine malo delikatnim.
Minions 3C Maxxterra su ultra gripozne, ali brate mili kotrljaju se kao krepana svinja uzbrdo. Drže ludilo ali su spooooore.

Mjenjači i kočnice:
Stock kurble sam zamjenio sa X1 karbonskim, ali ostavio GX eagle koji je skroz dobar kad se propisno naštima. Nije tako fin u šaltanju kao XX1 Eagle, ali blizu, a i razlike su više u osjećaju nego performansama.

Guide T mi se čine dobre za sad, prednja malo cvili ponekad, ali to će se riješiti čišćenjem ili zamjenom pakni.

Kokpit:
Volan i lula su standardni i dobri ali baš sam naručio Syncros Hixon kopiju s Aliexpressa, što će smanjiti težinu za 200 grama. Gripovi su nikakvi, zamjeniti ću ih Liv silikonskim.

Dropper radi dobro, ima manje lufta od Fox Transfera i malo sam ga podmaza sa Fox gold uljem i RSP Slick kick masti tako da očekujem glatku funkcionalnost. Bitno je ne pritezati onaj collar da klizi glatko, eventualno malo loctitea na navoj of collara da se ne odvidaje..

Sic je očajan za mene, tako da je ekspresno zamjenen s Sq Lab 610 Ergolux active.

Oduševljen sam suspenzijom na Tranceu, reagira izvrsno i pruža odličan balans između udobnosti i eksplozivnosti te čini biciklu vrlo svestranom.

Najbolja stvar za sad mi je kako dobro ulazi u zavoje, vrlo je neutralna i nema nikakvo pod i pred upravljanja što je genijalno.

slika

slika

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 09. 08. 2019. (15:25)
Postao/la bakaraci
Mozes li napisat kakava je razlika/osjecaj u odnosu na 27.5 Trance, vjerovatno si i njega vozio, cisto me zanima posto nisam imao prilike jos probati ovaj 29

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 09. 08. 2019. (15:33)
Postao/la Vedran_Baric
RiderOfTheStorm je napisao/la:Bitno je ne pritezati onaj collar da klizi glatko, eventualno malo loctitea na navoj of collara da se ne odvidaje..


Loctite nemoj stavljati nikako i pritegnutost collara ne utječe na rad. Pritegni ga rukom i ne pretjeruj, eventualno mrvicu masti na navoj.

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 09. 08. 2019. (21:08)
Postao/la RiderOfTheStorm
bakaraci je napisao/la:Mozes li napisat kakava je razlika/osjecaj u odnosu na 27.5 Trance, vjerovatno si i njega vozio, cisto me zanima posto nisam imao prilike jos probati ovaj 29


Ima sam 2014-16 Trance 27.5 ali ovog novijeg sam vozija samo 1x tako da ne mogu baš neke usporedbe dati.

Ovog starijega sam vozija odavno pa i više nisam siguran kako se vozi :D

Ja sam oduševljen sa novim Tranceom. Bajk je puno žešći nego što bi kroz brojke mislio, vozim se po istim stazama na isti način kao i na Pivotu i ništa nije manje sposoban na spustu.

Međutim bolje se penje, ulazi u zavoje i eksplozivniji je na ravnom.
Kod Pivota je postojalo podupravljanje ponekad kao i brake jack na zadnjem kraju pri kočenju i pedalanju u nekim situacijama. Kod ovog toga nema.

Giant je generalno masu popravio Maestro u novijim iteracijama (2017 i novija generacija).

Ovo je prvi bajk kojeg sam probao i kod kojeg možeš voziti u trail ili open modu, a da je dobro.

Trail (polu zaključani) nije beskoristan i zadnji kraj radi izvrsno, samo nešto drugačije (daje više otpora, bolji za skokove, agresivniju vožnju).

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 09. 08. 2019. (23:44)
Postao/la bakaraci
Ja manje-vise vozim stalno u open modu na svom Trancu, tako sam si nastimao rebound i za sad je ok, samo jednom sam ga botomirao ali zbog velikog skoka, gume sam takoder promjenio, sad vozim continental mountain king naprid a iza cross king, puno je brzi nego na maxisu ali fali mi gripa, to se bas osjeti u zavoju pa se igram sad sa tlakom u gumama,
na koliko pumpas svoje?

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 10. 08. 2019. (20:18)
Postao/la Turkehz
Odličan!
Hrpa ljudi se čudi kako tih 115m radi i stvarno nije neki Giantov marketinški trik. Svojeg Trancea izubijao po Krvavcu i sad nedavno po Cresu - nikakvih problema i ide bolje po kamenjaru nego što bi trebao haha.

Samo krkaj ;)

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 17. 08. 2019. (15:16)
Postao/la RiderOfTheStorm
Nema puno da je došla bicikla, ali ubrzo je otklonjen glavni "problem".

Naime, stock kola su super, ali dolaze s DT Swiss 370 internalijama, tako da sam ubrzo u uzeo potrebne djelove za konverziju na ratchet sistem, i to 54 zuba :)

Evo što vam je potrebno:

1. Ratchet freehub tijelo
2. Ratcheti s oprugama
3. M34x1 matica za ratchet koja zamjenjuje pawl maticu u tijelu nabe
4. Šajba DIN 988 (Ø26/20 x 0.5mm) između ležaja i ratchet matice.
5. Dt Swiss 15.4mm spacer koji ide na osovinu prije ratcheta.
6. Brtva koju skinete s tijela starog freehuba

Potrebna su još dva alata:
1. Pawl alat za skidanje original matice - dosta rijetko za pronaći,
2. Ratchet alat koji je dostupniji jer je potreban za zamjenu ležajeva u stražnjoj nabi kod ratchet sistema.

Ratchet je lakša 22gr :D, i to s čeličnim navojnim prstenom, da je alu bio bi još 8.5gr lakši :D

slika

slika

Super sam zadovoljan kako je ispalo, trošak nije malen (cca 1000kn za sve), ali se dobiju top kotači s odličnim obručima i top nabama s brzim engagement om.

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 18. 08. 2019. (06:16)
Postao/la Kaki
Super !

Jel ratchet kineski ili original ?

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 18. 08. 2019. (09:17)
Postao/la RiderOfTheStorm
Original naravno, razlika u cijeni je zanemariva, a ne da mi se zafrkavati s upitnom kvalitetom tih stvari.

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 19. 08. 2019. (20:14)
Postao/la bobo911
Bok, vozim evo vec 2 godine 54T i mogu ti reci da sam omiljen biciklist psima kad idem kroz selo... I da zubce lubriciraj sa Chris King Ringdrive lube. Odrzavanje treba biti cesce sto se tice 54T, jos k tome ako si slucajno teži od 85kg...

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 20. 08. 2019. (11:25)
Postao/la RiderOfTheStorm
Meni zvuči dosta slično kao i prošli 36T, možda malo veća frekvencija pri većim brzinama ako ne pedalam. Nije ništa glasnije, a opet i ta glasnoća ovisi o masti i količini.

Definitivno dosta tiše nego DT Pawl sistem što je bio prije unutra.

Za održavanje ne znam, generalno ode nema puno blata i vode i ne perem u praonici tako da mislim da nema neke razlike. Prošli mi je bio preko godinu ipo bez puno pimplanja i mazanja i mast nije bilo potrebno obnavljati.

bobo911 je napisao/la:Bok, vozim evo vec 2 godine 54T i mogu ti reci da sam omiljen biciklist psima kad idem kroz selo... I da zubce lubriciraj sa Chris King Ringdrive lube. Odrzavanje treba biti cesce sto se tice 54T, jos k tome ako si slucajno teži od 85kg...

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 21. 08. 2019. (14:41)
Postao/la RiderOfTheStorm
Jučer mi stigao volan - AliExpress kopija Syncros Hixon iC modela.
Uzea sam 800mm model s 50mm "lulom". Stiglo je bez carine i poreza što je dobro :)
Cijena je 70 dolara.

https://www.aliexpress.com/item/3296731 ... b201603_53

Volan izgleda vrlo dobro iako sam ima problem s nekom "izraslinom" unutar steerera, no srećom ispalo je da se radi o ostatku folije koja se koristi za oblikovanje, tako da sam je lako skinuo nožem, nisu bila vlakna.

slika

Volan je dosta krut, ne fleksa se nepotrebno, čini se poprilično kvalitetno napravljen.

Težine:

Aliexpress carbon one piece volan 800/50mm ~ 250g

slika


Giant Contact SL 780mm volan i 50mm lulica ~465g

slika

I still have to put a bigger spacer as the "stem" on the carbon one piece bar is lower profile than the Giant one.

Novi volan ima nešto drugačiju geometriju, vidit ću kako će mi biti što se tiče udobnosti. Backsweep je manji, pa iako su nazivno lule iste dužine, novi volan ima ručke izbačene cca 1.5-2cm ispred starog tako da efektivno povećava reach. Moram još testirati da vidim koliko mi je to udobno.
Također, "lula" je niža od stare, pa moram staviti još jedan spacer od 5mm.

Jedna stvar što mi nije pala na pamet je šta je volan na središnjem dijelu ravan, a ne okrugao, pa je montaža određenih ciklokompjutera i svjetala problematična.

slika

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 21. 08. 2019. (19:34)
Postao/la SileTzar
Beskrajno je ružan

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Re: Giant Trance Advanced Pro 1 & Canyon Urban Alfine/Gates

PostPostano: 21. 08. 2019. (20:14)
Postao/la RiderOfTheStorm
Baš je lip sad kad sam ga diga na vrh, kad gledaš odozgo :D